2013. március 18.

Csináld magad szeles gyűrű


Karácsony előtt beruháztam pár fimo gyurmakockára, mert mindenképpen ki akartam próbálni, hogy mégis milyen gyurmából alkotni. Nem olyan egyszerű, mint amilyennek először tűnt, de remek móka, főleg akkor, amikor már tudod, hogy a sütőben van és semmi rosszat nem tehetsz vele, amitől elveszíti a formáját. Karácsony előtt így készültek karácsonyfa díszek, amikből részben a barátaim kaptak, részben pedig a fát díszítették. Most a maradékból ékszert akartam csinálni, valamit, amit szívesen hordanék, így esett a választásom a szeles gyűrűre (szélkerék talán a neve magyarul).

Hozzávalók:
  • FIMO gyurma 
  • szike
  • felület, amin gyurmázol
  • sütő
  • körömlakk
  • gyűrűalap
  • ragasztó

Elkészítése még kezdőknek is egyszerű (én is az vagyok):
1. Készíts egy kis golyót a gyurmából majd lapítsd ki valami sima felületen.
2. Szikével készíts belőle négyzetet, vágd le a görbe részeket.
3. Átlósan vágd be minden oldalát a négyzetednek.
4. Göndörítsd vissza minden kis háromszög egy sarkát a közepéhez.
5. Tedd a sütőbe a gyurmán látható sütési utasítások szerint.
6. Fesd ki színes körömlakkal - ez persze opcionális :)
7. Pillanatragasztóval, vagy olyan ragasztóval, ami meleg víz hatására nem old fel, ragaszd a gyűrűalapra.

Íme képekben: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése