2012. október 3.

Hajszínezés házilag


Nahát, kinek lett kék a haja? :) Már bő egy hete élvezem a megbotránkozó-elismerő tekinteteket amiket a hajamnak köszönhetek. Nem ez az első alkalom, hogy valami élénk színű papagájnak néz ki a hajam, de már szinte annyira elszoktam tőle, hogy meglepődöm, amikor a tükörbe nézek és nem barnaság néz velem szembe, hanem kékség. Sőt, órán ülve is meg szoktam lepődni, amikor meglátom a végét és kék. :) Persze, maga az eljárás (mivel ilyen sötét hajam van) nagyon sokáig tart, mert egy szőkítéssel kezdődik... A festék csak a világos hajat fogja be, és pár mosás után ki is jön, így folyamatos festegetést igényel.
Ha ti is szeretnétek ilyen hajat, és világos hajatok van, akár otthon is megcsinálhatjátok. A színezőt én a fodrászomtól vettem, de a netről is megrendelhetitek, nem drága, 1 200 Ft körül van. A módszer se bonyolult. Sima hajmosás után törülközőszáraz hajra kell felvinni a festéket - lehetőleg úgy, hogy a bőrödet ne fogja be, mert nehezen jön le -, 20 perc várakozás után pedig megmosni csak vízzel. Megszárítod, és kész is. Pár mosás után visszaáll eredeti állapotába.
Amit még tudni érdemes róla: gondolom sokatokat érdekel, hogy tönkreteszi-e a hajat. Nos, a festéken nem vettem észre, hogy roncsolta volna a hajam, inkább a szőkítés az, ami tönkreteszi.

Mivel én nagyon örülök ennek az új változásnak (akárhogy is nézzük, ha kék a hajad óhatatlanul is megerősödik az önbizalmad), ezért úgy döntöttem összeállítok egy kis evolúciós fotómontázst. :) Nézzétek el a rossz képeket, a lényeg úgy is a haj. :)


Íme.
2006-2012

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése