2012. június 25.

Kerti móka gyerekekkel


Általában nem nagyon szoktam gyerekekkel kapcsolatos posztokat írni (bár lehet, hogy kéne), hiszen én még nem vagyok szülő, de azért úgy gondolom, hogy a személyes élményeimet megosztom, hátha másnak is hasznos lesz. :)

Nos, tegnap egy kisebb családi összejövetelen voltam. Nagybátyámnak van két kislánya, Dóra és Petra, a családban a legkisebbek, 9 és 6 évesek. Gyakorlatilag a hajuk és a szemük hasonló csak, egyébként két teljesen különböző személyiség. Dóra nagyon csavaros észjárású, logikusan gondolkodó, hangos kislány, míg Petra inkább csöndesebb, őszinte jellem, én leginkább a művészlélek jelzőt használnám rá.
Mikor odaértünk, Dóra rögtön ilyen karkötőkkel fogadott minket, amiről rögtön eszembe ötlött, hogy milyen inspirálóak is a gyerekek!
Épp ezért írok ma róluk és a tegnapi alkotásukról, hátha van nálatok is kislány a családban, akivel szívesen játszanátok, de épp nincs semmi nálatok: örömmel jelentem, hogy ehhez aztán tényleg nem kell szinte semmi különleges és még az alkotókészséget is fejleszti! :)

Szóval, az egész történet lényege a virágékszer - szerintem egészen brilliáns ötlet. :) Összegyűjtöttek jó pár virágot (amiből néhányat gaznak hívnak akik nem hiszik, hogy virág), füvet (talán valamiféle pampafű lehetett) és elkezdődött a nagy alkotás: fűzés, kombinálás, és végül az egész családon egy vagy több karkötő és/vagy nyaklánc sorakozott. A legjobb dolog pedig, hogy a szerencséseké még illatozik is. :)) Az egyetlen probléma ezzel, hogy nem egy maradandó dolog, épp ezért a fényképezőgép jól jön, ha meg akarjuk örökíteni őket. :) Én is egy kicsit bekapcsolódtam a kreatív folyamatba végül: poharakat jelölgettem virágokkal. :)

Remélem, sokan bírjátok alkotásra a gyerekeket! Nekem ez most egy nagy inspiráció volt, bár lehet, hogy annak tudható be a nagy ámulatom, hogy nem vagyok körülvéve nap mint nap gyerekekkel. Mindenesetre: itt vannak a képek az áldozatokról és az alkotás folyamatáról! Az utolsón pedig a csodálatos pohárjelölőm. ;)

Ha nektek is van hasonló ötletetek, bátran írjatok facebookon, vagy a from.panka@live.com-ra ;)

+1: A TORTA!: gesztenyés habos csoda



Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése