2012. április 14.

Variációk egy témára - francia fonás

A minap több fotót is készítettünk Diánával, a legjobb modellemmel a tavaszi kollekciómhoz, és amíg nézegettük a képeket, eszembe jutott, hogy szívesen befonnám a haját, hogy végre legyen valami változatosság is. Amúgy is nagyon szereti, ha fonogatok, most épp egy francia fonást készítettem neki. Rendkívül egyszerűen elkészíthető, abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy magunknak is ilyen könnyű.

A lényege, hogy ellentétben a sima fonással, a fej tetejéről kezdéskor nem a teljes mennyiségből kezdünk, hanem fokozatosan adjuk hozzá a hajat a szélekről. Ha a konzervatívabb stílust szereted, akkor vastagabb tincseket adj hozzá, teljesen máshogy fog kinézni mint a felső képen. Én kicsikkel dolgoztam, hogy romantikusabb-lazább képet adjon.

A youtube is tele van francia fonásos videókkal, szerintem ez a legjobb:




Most, hogy megismerkedtünk az alaplépésekkel, kicsit ássunk mélyebbre... Következzenek hát a variációi! :)) A képek kattinthatók, rögtön az elkészítési segédlethez visznek! :)


Ha tetszett  a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!





2 megjegyzés:

  1. I love all the braids! I'd like to find some for curly haired girls... we love braids too you know!!! hahaha :)

    VálaszTörlés
  2. Oooh, I understand it. :( I love braids too, but my hair is just too short. :( But I'll find some for you and write a post about it later! :))

    VálaszTörlés