2012. április 9.

Pasztellkréta + haj = AWESOMENESS!


Teljesen rákattantam erre a stílusra, amikor a freepeople magazinban megtaláltam ezt a hajat! Elkezdtem kutakodni rögtön, hogy hogy és miként lehetne összehozni, de a lánynak a képen műhaja van. Viszont van más alternatíva!

Nincs azzal semmi baj, ha valaki szereti, ha élénk színű a haja. Speciel erre én vagyok a csodálatos példa, akinek többször is, hosszabb-rövid távon volt nyomokban lila, kék, rózsaszín illetve most piros haja. Persze az iskolában (kivéve fősulin) és munkahelyen nem épp helytálló ez az extrém megjelenés, úgyhogy csak csínján szabad bánni a festékkel. :) Most viszont találtam egy olyan módszert, amivel csak pár napra marad színes a hajad, majd egy mosás után el is tűnik. És még festéket se kell venni hozzá, ha van otthon nem olajos pasztellkréta (ha nincs, akkor itt olcsón beszerezhetitek, ráadásul ti választhatjátok ki, milyen színűre van szükségetek :) ).

Következőképpen láss hozzá:

Vizezd be azt a tincset, amit szeretnél színesnek. Csavard meg a tincset, majd a pasztellkrétával óvatosan színezd be. Süsd be, vagy vasald ki, hogy ne jöjjön ki rögtön a hajadból! :)


Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!


2 megjegyzés:

  1. I wonder, would this work as well on darker hair?

    VálaszTörlés
  2. Hey!

    Yesterday I tried this on my own hair (I have very dark brown hair), and it worked! :)

    VálaszTörlés