2011. december 29.

Fotónapló - A győri belváros kincsei IV.


Mivel csütörtök van, nem maradhat el a fotónapló sem. Valószínűleg az egyik legszínesebb utcácskát találtam meg, amikor betévedtem a Kenyér közbe. Nagyon hangulatos, főleg az a része tetszett, hogy amikor beléptem, akkor csak egy darabig láttam el benne, nem láttam  a végét. Az ilyeneket nagyon szeretem! Ilyenkor el tudom képzelni, milyen csodálatos dolgok lehetnek a másik oldalon. Aztán utána jó sokáig el is időztem itt, találtam egy másik sikátort is ezen belül, történetesen a rendkívül találó nevű Zsák utcát, amit majd egy kicsit később fogok bemutatni.


Ellentétben az eddigi helyekkel, amiket felfedeztem, erről a helyről nem találtam semmiféle leírást az interneten, úgyhogy csak a saját tapasztalataimra tudok hagyatkozni. Van itt egy Panzió, aminek a másik bejárata a Zsák utca fele néz, egy étterem az utca másik végén, valamin színes lakóházak.


A piros házon egy red bullos tábla volt kitéve, de ez épp felújítás alatt van (ez tetszett a legjobban - mindenféle falfirka! ), nem kicsit meglepődtem, amikor a mellettem lévő ajtó kinyílt, amíg ott támolyogtam (általában ilyenkor rádiót hallgatok a telefonomról). Bár látszólag teljesen elhagyatott volt az épület, nem mertem visszacsukni, hátha bezárok valakit. Azzal ellentétben, hogy nem vagyok valami nagy horrorfilm-rajongó, mindenféle jelenet eszembe jutott, hogy mi lehet belül - ezek a negatív hatásai a túl élénk fantáziának és annak, hogy mindenhova olyan dolgokat képzelek, amik nincsenek ott - félelmetes dolgokat is tudok képzelni.





Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése